FJALOR FILOZOFIK GERMA ZH


FJALOR FILOZOFIK GERMA ZH



ZHVILLIM
1. Procesi dialektik i kalimit të plotë nga një gjendje cilësore 
në një gjendje tjetër cilësore, nga më e thjeshta te më e 
ndërlikuara, nga më e ulëta te më e larta, nga më e vjetra te më e 
reja, që kryhet nëpërmjet luftës së të kundërtave dhe që ka si 
karakteristikë kryesore zhdukjen e së vjetrës dhe fitoren e së resë. 
Lëvizja dhe zhvillimi. Lufta e të kundërtave dhe zhvillimi. Ligjet e 
zhvillimit dialektik.
2. Shkalla e vetëdijes shoqërore dhe e aftësive mendore, e arsimit, 
e kulturës, e përsosjes morale etj. që ka arritur dikush; shkalla e 
përparimit që ka arritur njëra a tjetra nga fushat e ndryshme të 
veprimtarisë shoqërore dhe shoqëria në tërësi. Zhvillim i lartë. 
Zhvillimi politik (ideologjik, kulturor, shpirtëror). Zhvillimi fiziologjik 
(psikik, mendor).



FJALOR FILOZOFIK

No comments:

Post a Comment