Fjalor Kimik - T

Fjalor Kimik - T


TITAN
Metal i bardhë si argjendi, më i rëndë dhe më i fortë se
alumini, që përdoret në industri, zakonisht i lidhur me
metale të tjera, për të bërë vagonë, lokomotiva,
automobila, traktorë etj. (Simboli Ti). Fletë titani. Lidhje
titani.

TRITOL
Lëndë plasëse në trajtë kristalesh, në ngjyrë të verdhë,
me fuqi shpërthyese shumë më të madhe sesa dinamiti,
që përdoret për të mbushur predha, mina etj.

TROTIL
Tritol.

TRUP
Trup i përbërë, Trup i formuar nga disa elemente më të
thjeshta. Trup i thjeshtë, element i kimik i thjeshtë.

TRUPËZOHET
Shkrihen e bashkohen në një trup të
vetëm dy ose më shumë lëndë të ngurta, të lëngëta etj.
Trupëzohen lëndët.

TRUPËZOJ
Shkrij e bashkoj në një trup të vetëm dy ose më
shumë lëndë të ngurta, të lëngëta etj. Trupëzojnë
metalet. Trupëzojnë vitaminat.

Fjalor Kimik - T

No comments:

Post a Comment