Albanski bosanski rječnik

Albanski bosanski rječnik
Fjalor boshnjakisht shqip 
II

gdje ku
glavna stanica stacioni qëndror
gledati shikoj
godina vit
gore lart
gornji sprat kati i fundit
govedina mish lope
govorim flas
govorim malo... flas pak
govorite li engleski flisni anglisht?
govorite li... ? flisni ..?
grad qytet
grožd'e rrush
guska patë
hajdemo shkojmë
haljina fustan
haljina fustan
hambar depo
hemija kimi
hiljadu njëmijë
hladno freskët
hljeb bukë
hoc'u dua
hodnik korridor
holand'anin holandez
holand'anka holandeze
holandija Holandë
hotel hotel
hrvatski kroat
htjeti dua
hvala faleminderit
Hvala lijepo faleminderit shume
i dhe
icyi shkoj
idemo shkojmë
iman kam
inženjer inxhinier
istorija histori
italija Italia
italijan italian 
italijanka italiane
izlog vitrinë
iznova përsëri
izvinite më falni
ja unë
ja imam __ godina jam .. Vjeç
ja sam unë jam
ja sam bila kam qënë
ja sam iz ... jam nga..
ja sam spavao fjeta
jabuka mollë
jagnjetina qengj
jagoda lulështrydhe
jajima vezë
januar Janar
japan Janoni
japanac japonez
japanka japoneze
japanski japonisht
jastuk jastëk
jedan një
jedanaest njëmbëdhetë
jedino vetëm
jednosmjerna ulica vetëm vajtje
jesam jam
jesen vjeshtë
jeste li gladan? ke uri
jezero liqen
jezichki linguistikë
jorgan jorgan
još jednom përsëri
jucxe dje
jul(i) Korrik
jun(i) Qershor
kad(a) kur
kahva kafe
kajsija kajsi
kakao kakao
kako si
kako si? si je
kako ste? si jeni?
kaladont pastë dhëmbësh
kamo per ku
kanada Kanada
kanad'anin kanadez
kanad'anka kanadeze
karmin buzëkuq
karta biletë
kasa sportel
kava kafe
kcyerka bijë
kina Kinë
kineski kinezisht
kineskinja kineze
kinez kinez
kino kinema
kišni mantil mushama
kišobran çadër
knjiga libër
knjigovod'a llogari
ko kush
kobasicom suxhuk
koga i kujt?
koliko sa?
kome kujt?
komj kalë
konvertibilna marka katmonedhë
kostim kostum
košulja këmishë
koza dhi
kratka jakna xhaketë
kratke pantalone tuta të shkurta
kratki kaput pallto
kratko i shkutër
krava lopë
kravata kullaro
krevet krevat
krompir patate
krov çati
kruh bukë
kucha shtëpi
kuhinja kuzhinë
kupatilo banjë
kursna lista lista e bursës
kvart katror
laku noc natën e mirë
laku nocy natën e mirë
lavabo magje
lijevo majtas
limun limon
lingvistika lingiustikë
literatura tliteraturë
ljetnjikovac shtëpi verore
ljeto verë (stina)
ljubichast vjollcë
lonac tenxhere
losxe keq (i)
machka mace
maglovito mjegull (me)
maj maj
majka mama
makazice za nokte prerëse thonjsh
malo pak
mantil pardesy
mapa hartë
marelica pjeshkë
markice pullë
mart mars
maslac gjalp
matematika matematikë
medicinska sestra infermiere
mehanichar mekanik
meksikanac meksikan
meksikanka meksikane
Merhaba përshëndetje
meso mish
mi ne
mijenjanje novca këmbim valutor
mikser blender
milion milion
minchuše vathë
miš mi
mjesec muaj
mlin za kahvu mulli kafeje
mogu mund
moj im
moja imja
moji mijat (të)
molim lutem (të)
molim vas lutem (ju)
most urë
muska odjeca rroba burrash
muzej muze
muzx bashkëshort


Albanski bosanski rječnik
Fjalor boshnjakisht shqip 

Pjesa I  II  III  IV

No comments:

Post a Comment